Proč zvolit originální grafický návrh?

Každá firma má jiné potřeby, jiný sortiment výrobků či služeb, jinou škálu zákazníků. Stejnětak každý internetový obchod má jiné nároky. K dotvoření celkového dojmu, který z Vašeho webu či eshopu potenciální zákazníci mají, velkou měrou přispívá také firemní prezentace, či vzhled eshopu. Právě na první dojem totiž návštěvník dá nejvíce.

Naše šablonové weby jsou sice v porovnání s konkurenčními nabídkami kvalitní, avšak stále jde o univerzální šablonu. Řešení na míru se dá pojmout ve všech ohledech lépe a konkrétněji pro Vaši konkrétní nabídku a služby, ale také vzhledem k oboru, ve kterém se pohybujete. Web na míru je sice dražší, ale návštěvníka zaujme více v porovnání se šablonou a ve výsledku má lepší konverze, tedy že z návštěvníka webu se stane Váš zákazník.

Buďte jedineční

Být jedinečný není jen výsada velkých firem, můžete tak působit i Vy. Nejen že můžete, ale dokonce byste měli, chcete-li své potenciální zákazníky patřičně oslovit. Nenápadité, stále stejné podoby šablonových webů či eshopů nezaujmou. Ano, můžou fungovat a splnit svůj základní účel - předání informací nebo prodej zboží, ale to je tak vše.

Měli byste však požadovat více. Mělo by Vám záležet na tom, aby jste se pozitivně vryli do podvědomí návštěvníka Vaší internetové prezentace. Prezentace by měla být přehledná, působit seriózně, ale také by měla být jasně vizuelně definovaná a pro čtenáře zapamatovatelná. Pokud toto vše bude splněno, potenciální zákazníci se ztotožní s Vaší nabídkou a pro spolupráci či nákup zboží zvolí právě Vás.

 

Chcete web na míru?

Originální grafický návrh webu

Zde je několik příkladů internetových prezentací a eshopů s unikátní grafikou. Investice do unikátního grafického návrhu vytvořeného na míru potřebám projektu se vyplatí. Přinese Vám:

  • grafické tvarosloví a barvy odrážející firemní styl,
  • layout ušitý na míru potřebám každého projektu,
  • unikátní, nápadité a vkusné grafické ztvárnění webu či eshopu, které si zákazník zapamatuje,
  • grafika na míru zaujme čtenáře či potenciální zákazníky mnohem více než šablonové řešení.
A o to tu přece jde!