Navrhneme Vám prvotřídní logo
I Vaší firmě rádi navrhneme moderní logo. Proč je logo důležité? Logo je bezpochyby nejdůležitější vizitkou ve vizuelní komunikaci vaší firmy. Je všude – na vizitkách, na vašem webu, na tiskovinách, na poštovní schránce,… Jeho podoba by neměla být náhodná nebo prvoplánová – měla by důsledně vycházet z několika faktorů.
Podrobněji o tom, proč investovat do kvalitního loga
Dobré logo je..
Kvalitní a moderní logo by mělo splňovat několik parametrů, abychom jej mohli označit jako dobré. Tvorba loga by měla vycházet z několika předpokladů.
- Logo musí být v daném oboru a teritoriu originální a nezaměnitelné. Většina symbolů již bylo v nějaké formě vymyšleno. Důležité ale je, aby nebylo logo zaměnitelné s vaší konkurencí. Logo by mělo být snadno zapamatovatelné a graficky přitažlivé.
- Kvalitní logo musí vycházet ze zaměření firmy – z oblasti jejího podnikání. Musí zohledňovat cílovou skupinu firmy a vzbuzovat u ní žádoucí emoce a asociace. Ať již jde o tvarosloví, barevné zpracování i font.
- Dobré logo by mělo tvořit harmonický celek. Může se skládat jen z nápisu v patřičném fontu, nebo může jít o kombinaci nápisu a grafické značky. Tak či tak by výběru i zpracování fontu měla být věnována patřičná péče, aby celé logo působilo kompaktně.
- Návrh loga by měl zohlednit také možnosti široké aplikovatelnosti loga. Logo může být v různých velikostech na různých místech – od reklamní tužky, přes vizitky a tiskoviny až po velkoformátové zpracování.
Zajímá Vás, jak dobré logo vzniká?
Proč svěřit návrh loga právě nám
Zkušenosti, mnoho návrhů, kvalitní práce, garance vrácení peněz, individuální přístup, časově neomezená licence k užívání a další. To je ve zkratce několik důvodů, proč pro návrh loga zvolit grafické studio CobraDesign.
Proč pro návrh loga zvolit studio CobraDesign
Cena loga
Kvalitní logo připravíme jak těm, kteří potřebují třeba jen značku pro použití na webu a nemají s logem velké plány, tak náročným klientům, kteří potřebují silné a kvalitní logo pro své aktivity.
| | | | |
Vhodné pro začínající firmy s omezeným rozpočtem, které však chtějí působit dostatečně na úrovni, ale nepotřebují logomanuál. | Pro náročné klienty, kterým na logu záleží a vědí, že jej budou často a hojně využívat. Součástí je logomanuál a sleva na firemní tiskoviny. | Pro klienty, kterým na své prezentaci skutečně záleží a chtějí jen ten nejlepší servis. Součástí je logomanuál i zpracování základních firemních tiskovin. | ||
Cena: 5 990 Kč | Cena: 7 990 Kč | Cena: 14 990 Kč | ||
|
|
|
Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Garance vrácení peněz
Platbu za návrh a realizaci loga rozdelujeme do dvou fází po 50% z částky. První polovina platby (skicovné), na základě které připravíme návrhy na logo (jejich počet je dle Vámi vybraného balíčku). Ač se to nestává, je možné, že Vás žádný z návrhů nezaujme a nebudete jej chtít využít. V takovém případě můžeme buď připravit další návrhy (300 Kč/návrh), nebo spolupráci ukončit. Druhá polovina částky je vyfakturována až po schválení finálního loga, popřípadě po dopracování logomanuálu.
Termín realizace loga:
Termín dodání je dohodou. Pokud na logo spěcháte, práci uspíšíme a návrhy Vám dodáme do několika málo dnů dle potřeby. Pokud není nutné mít logo hned, doporučujeme dát návrhu loga dostatek času. Čím více času je k dispozici, tím déle grafik/grafici o logu přemýšlí a mnohdy i připraví více a kvalitnějších návrhů.
Návrh loga je kreativní činnost a ne vždy se dá kvalitní výsledek vyrobit ihned „na povel“. Ne vždy je také možné na zakázce začít ihned pracovat. Chce to svůj čas, grafik také musí mít určitý prostor na reflexi a následnou kritiku návrhu proto, aby mohl klientovi předložit takové návrhy, o nichž bude skutečně přesvědčený. Obvykle si tedy, pokud je to možné, na přípravu návrhů vyčleňujeme dva až tři týdny.
Podrobný logomanuál
K novému logu zpracujeme rozsáhlý logomanuál, který definuje používané varianty, minimální velikost, ochrannou zónu, barvy jednotlivých variant, ukazuje příklady správného i špatného použití loga na různobarevných podkladech i dokumentuje používané fonty.
Ukázka logomanuálu
Redesign loga
Nezabýváme se jen návrhem nového loga, ale jsme schopni provést také redesign staršího loga, tedy omladit a zatraktivnit již používané zastaralé logo.
Přitom většinou vycházíme z toho dobrého a silného, co se v logu nebo celé firemní identitě skrývá, pracujeme s tím a aktualizujeme do modernější formy odpovídající dnešním trendům.
Nezapomeňte na firemní styl!
Firemní styl úzce souvisí s logem a podtrhuje jeho sílu. Aby prezentace firmy byla ucelená, je třeba ruku v ruce s logem zpracovat firemní tiskoviny – vizitky, hlavičkové papíry, obálky, letáky, katalogy a další..
Více o firemním stylu
Vybrané reference návrhu loga:
-
Logo Customer Union
Pro nově vznikající společnost Customer Union jsme vytvořili logo a souvisejíci tiskoviny (vizitky, hlavičkové papíry, obálky, desky, členskou kartu aj.; ve spolupráci s Czech Startups). -
Logo Forhaus
Pro nově vznikající brněnskou restauraci jsme vypracovali logo a návrhy jídelního lístku. -
Logo řeznictví Strejček
Tradiční brněnské řeznictví nás oslovilo s žádostí o úpravu loga. Nakonec jsme vytvořili úplně nové logo, které je postupně aplikováno na veškeré prvky firemního stylu. - Prohlédnout všechny reference tohoto typu