Služby pro restaurace

Pár rad, do čeho má pro restauraci smysl investovat

V tomto článku naleznete několik rad a tipů restauracím, kavárnám a dalším podnikům, do kterých služeb s internetem spojených má pro ně smysl investovat. Často se provozní či majitelé restaurací v online světě moc neorientují, přinášíme proto několik dobrých rad k tomu, aby vám obchodní zástupci jednotlivých služeb zbytečně nedojili kapsu.

Webové stránky

Mít webové stránky je dnes bráno jako samozřejmost. Pokud vám záleží na image a chcete své zákazníky co nejlépe oslovit, doporučujeme web na míru.

Nechcete-li příliš investovat do své image, můžete využít naší nabídky šablonových webů pro restaurace nebo zvolit nízkonákladové univerzální šablony.

Více o webových stránkách pro restaurace

Facebookové stránky

Facebook může být velmi silným marketingovým nástrojem a jeho využívání restaurací, kavárnou či podobným podnikem dává velký smysl a přináší své ovoce.

Pokud nechcete do efektivní správy Facebookového profilu investovat svůj čas a úsilí, rádi vám správu profilu a především přínosnou komunikaci s vašimi zákazníky zajistíme – víme, jak z Facebooku vytěžit maximum, jak vám přivést nové fanoušky a jak je opětovně přivádět do vaší restaurace/kavárny.

Investice do efektivní správy Facebookového profilu rozhodně má smysl.

Více o správě Facebook profilu

Poutavé logo a tiskoviny

Nejen Zdeněk Polreich ve svém pořadu doporučuje restauracím mít takové prostírání, takový jídelní lístek, zkrátka takový firemní styl, který zákazníky osloví a bude na ně působit dobře. I tyto zdánlivé maličkosti mohou pomoci k tomu, aby se u vás zákazník cítil příjemně.

Rádi vám zpracujeme návrh na nové prostírání, na nový jídelní lístek, vizitky, plakát, nebo dokonce na kompletní rebranding vašeho podniku a vše připravíme pro tisk, případně tisk také zajistíme. Chcete přece na své zákazníky působit zajímavě a profesionálně, nebo ne?

Více o přípravě tiskovin

Pozvěte své zákazníky na akci, motivujte je ke konzumaci

Určitou skupinu zákazníků výborně osloví Netspot – budete-li propagovat nějakou akci, nabídku apod. na přihlašovací stránce k WiFi internetu, zvýší vám to obrat. Kupříkladu můžete účinně motivovat zákazníky při poledním menu k večerní návštěvě vašeho podniku.

Druhou variantou je přímo vydělávat na zobrazování reklamních sdělení pomocí Netspotu. Brzy přibude možnost emailového marketingu nebo přihlášení k internetu pomocí Facebooku. Tak či tak, investice do Netspotu 1 990 Kč má smysl.

Více o Netspotu

Placené online služby

www.lunchtime.cz – Má smysl v začátcích na propagaci nového podniku. Rozhodně nemá smysl v případech, kdy již tak jako tak máte během poledního menu plno. V takovém případě je zbytečné do Lunchtimu investovat. V případech, kdy přecijen chcete lákat nové lidi na polední menu, doporučujeme Lunchtimu pohrozit neprodloužením spolupráce, bude ochotný vám poskytnout slevu.

www.damejidlo.cz – Rozvoz jídla nemusí být špatnou volbou, ale pamatujte na to, že chcete především dostat lidi k vám do podniku, nikoli své jídlo k nim domů a tedy je motivovat k tomu, aby k vám vůbec nechodili. Dobře tedy zvažte, zda vám občasná objednávka přes Dáme jídlo spíše neuškodí, než pomůže.

Foursquare – Jde o sociální síť, která se nejen v ČR stává stále oblíbenější. Ač ji využívá poměrně úzká skupina lidí, cílení na ně může být velmi přesné a přínosné. Pomocí Foursquare můžete nejen ovlivňovat image vašeho podniku, ale také nabízet speciální akce, přidat informace o vašem podniku a současně získáte od uživatelů recenze, protože mohou sdílet své zkušenosti přímo na stránce vašeho profilu, přidávat fotogafie a vzájemně si doporučují vybrané pokrmy nebo nápoje z vaší nabídky. Věnovat čas této síti se může vyplatit, ač to třeba nevíte, váš podnik na ní už pravděpodobně je. Ve Foursquare se vyznáme, v týmu máme jeho pravidelné uživatele a fanoušky. Rádi vám s ideální formou obsluhy vašeho profilu zde pomůžeme. Zajistíme také to, že profil, který na Foursquare pravděpodobně již máte, budete mít pod svou správou. Pro více informací nás kontaktujte.

Goodle adwords, Sklik aj. PPC kampaně – Poměrně drahý způsob, jak získat nové zákazníky, respektive návštěvníky vašeho webu nebo Facebook profilu, ze kterých jednou možná budou vaši zákazníci. Nejlépe funguje na Facebooku a tam by se PPC reklama dala i doporučit. Dokud do PPC investujete, sem tam něco vám to patrně přinese, ale pravděpodobně do získání takového zákazníka investujete ve finále více, než kolik z něho získáte. Zájemcům se rádi postaráme o správu PPC kampaně. Spíše bychom ale doporu- čili investovat do organických pozic, tedy do SEO optimalizace, která dostane váš web nahoru.

Restu.cz (dříve alakarte.cz) – Výhodou je, že platíte jen za lidi, kteří tuto službu skutečně využijí, ale ruku na srdce – vážně vám využívání právě této služby přivede nové zákazníky? Těžko.

Další služby – dobresenajim.cz, centrumbrna.cz, brno.hele.cz, toptep.cz, fajnpodnik.cz, informuji.cz, fajnsmekr.cz a další – Zbytečné vyhazování peněz, raději investujte do Facebooku, který vám přinese mnohem více.